spontant

Vad gör man när alla skolarbeten är inne och man inte vet vad man ska göra på kvällarna?

Vilken skön känsla det var. Vilken newsflash! Jag behöver aldrig lämna in ett arbete i hela mitt liv. Det är över, det är slut, finito, benito! Nu kommer jag förvisso att köra hårt under ytterliggare 3 (5) år, men det är en annan grej. För nu är skolan över för alltid - jag är fri om sisådär 11 dagar!


Men vad gör man när man inte skyller på att skolan tar upp mycket tid, är det då jag ska satsa på UNF? Nej, det tänker jag inte, jag tänker festa!


Tisdag: Stranden

Onsdag: Bålrunda

Torsdag: lipz

Fredag: Grillfest på Nordkroken

Lördag: Alingsås <3

Söndag: Alingsås <3

Måndag: Beachvolleyturnering med efterföljande grillfest

Tisdag: Middag med lärarna

Onsdag: Bålrunda

Torsdag: Klä vagnen med efterföljande mys

Fredag: STUDENTFEST

Lördag: sömn

Söndag: Studentbal

Jag dansar aldrig nykter någonstans, aldrig inte en chans att jag dansar nykter!

Kallas ironi  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0