där försvann vårkänslorna

Nu har det snöat också. Jag gillar inte snö, speciellt inte när jag trodde det skulle bli vår. Jag hade liksom börjat få de mysiga vårkänslorna som gör en varm i kroppen och lite småkär i allt omkring en. Det är mysigt att vara småkär, och kär också. Livet blir lite roliagre när man svävar på små moln liksom.

Men nu är vårkänslorna borta för det snöar som tusan. Det gör mig arg och lessen för det betyder ju att våren inte kommer än och det är defenetivt inte bra. Dessutom saknar jag mina vantar men de har de varmt och skönt i Marinas väska uppe i Karlstad. Tur är att jag får dem nästa vecka, på måndag närmare bestämt då tezzan kommer ner på styrelsemöte. Synd bara att det är en månad innan Marina kommer ner dock.

Jag vill sova, men det är omöjligt då jag måste bli klar med min religionsuppstas och det skiter sog för jag bara ordbajsar som jag hade haft diarre.


Det fungerar inte dock tror jag att införa restriktioner för eller emot religiösa klädesplagg. Ett aktivt ställningstagande blir på det ena eller andra sättet en restriktion mot religionsfriheten i min mening och därför så måste man i princip få låta det gå över va sig själv. I den riktning att det blir en acceptans och en norm i det sunda förnuftet. Vi får rannsaka oss själva i vad vi tycker.  
= ORDBAJSNING

Får försöka sova iaf, upp tidigt imorgon och fortsätta med allt som hör vardagen till.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0