Från och med imorgon

Jag gav som nårslöfte att jag ska bli till det bättre 2008. Det har ju gått lite sisådär men den största förbättringen är att jag har börjat träna. Sedan är det ju allt annat som hänt men jag är fortfarande kvar i min naivitetsbubbla!
Därför har jag bestämt mig att jag ska från och med imorgon sluta hänga upp mig på saker som är omöjliga. Jag blir bara uppskrivad och besviken när det inte blir som jag vill. Ett tag ska jag försöka testa min nya inställningen till livets skeenden. Jag ska sluta att hoppas och bli mer egoistisk än innan kanske. Men det jag menar är att om någon vill mig något så får man komma till mig. Jag vill inte bara sitta och vänta längre, dags att vänta på mig säger jag! Det kommer bli tufft och kanske lite svårt i början, men fatta vinken och jag blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0