Tonight's the night we're gonna make it happen

Tonight we put all other things aside.
Torsdag och utgån ikväll, första för iår om jag inte minns fel, Hur som helst ska det bli trevligt och kul att få skaka loss inne på dansgolvet och köra björn gustafsson dansen med jennpa och martin. Men Lipz står sin inte mt våra UNFpartyn, där vi i ren extas dansar tills vi inte orkar mer. Och ett sådant party blir det om en vecka, lite mer än en vecka men skit samma. Men ikväll blir det röj det är klart, och du får förlåta om jag kankse slår en signal mitt i natten :)

Jag drömmer så konstigt nu för tiden, men jag skyller på att jag fortfarande sover i soffan. Jag har varit för lat för att fixa sängen och mitt i natten vill man inte börja böka med sånt liksom. Men jag ska nog fixa det idag. Jag vill sjunga (?) singstar! Köra är nog mer rätt ord då jag inte kan sjunga men i vilket fall. Jag pratade med anna nyss och jag är glad för hennes skull, om det känns bra för henne, känns det bra för mig. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig iväg till banken och siba med jennpa. Hoppas morsans film har kommit också.

m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0