i'm loving angels instead

Sitter med Johans dator och har väldans svårt med det lilla tangentbordet, men jag klarar mig^^
Nu är eurovisionscirkusen slut för iår och vi fick en skitplacering men jag är rätt nöjd iaf. Lite frustrerande bara, som mycket annat. klockan är massor och en lång dag framför mig, men jag överlever. Om jag har överlevt dagen och helgen så kommer jag överleva allt - dock är jag så jävla blåögd. Det är till den grad att jag hatar mig själv för det. Fokusera Magnus för fan, du är vuxen och borde klara detta. Keep moving forward

Klar med engelskan och nästan filosofin. I'm good och nu sitter jag och alla andra och pratar med en spanjor de barcelona, es muy divertido pero un poco dificil tambien.

Hur som helst så är jag jävligt glad, näst intill euforisk, för nästa vecka ska jag till tyskland och jag har underbara vänner. jennie - du har en speciell plats i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0