ledig lillördag

idag har jag vart i metropolen trollhättá med bästaste amelie, och snart ska jag hem till mamma och grilla lite. Det har vart varmt idag vilket jag har gillat skarpt. Dessutom gjorde jag också månadens samhällsinsatts då jag gav blod. Det gör inte ont, tar en halvtimma och du mår fasiken mycket bättre efteråt, så dags att du anmäler dig du med.

Jag har även REAliserat idag. Dock inget soffbord men lite tröjor och julsaker. Jag är lite av en julfanatiker så när det var 70 % rea på guldfynd hittade jag lite saker som jag absolut kommer ha använding av under december månad. Och nej, jag har fortfarande ingen lägenhet. Men... solen har gjort mig glad och positiv så nu tror jag att det löser sig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0