let me live the life that i wanted...

hur som helst, måndag idag och ja, det är faktiskt näst sista veckan på jobbet nu. En svintuffvecka väntar med 11-19 pass i stort sett fram till söndag. Kul kul.

Har inte direkt uppdaterat under helgen men det har hänt sådär lagom mycket och lagom kul har jag haft. Bland annat har vi haft en egenkomponerad kräftskiva och sen har jag handlat förnödigheter tills den dagen jag flyttar hemifrån på riktigt och börjar studera. Det vill säga om mindre än två veckor. Räknar jag ner? njae... kanske lite

Och just det ja, Lassemannen har vart borta under helgen, ganska länge och överbeskyddande som jag är så var jag riktigt orolig. Men han kom fram, helskinad tillslut ändå. En granntant hade honom i knät. Han hade bott unde rverandan under natten och förmodligen virrat bort sig lite. Tur att det finns hjälpsamma pensionärer då. För det är så jag tänker, jag tänker inte att det var så att tanten hade planerat att kidnappa lasseman.

Dessutom så har vi båda två, lassemannen och jag, namnsdag idag och det är pågrund av vi båda två är döpta efter min morfar. Lite kul det där, och vi ska fira med att dela på ett kilo räkor sedan ikväll när jag har kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0