ingen bra rubrik idag

skriva skriva skriva, för skrivandets skull? Nej då. det finns säkerligen något intressant här nånstans.

orka bry sig, det är sol, det är fortfarande varmt och det är sommar! Vad mer kan man begära av livet, förutom en flicka vid sin sida? men det hittar vi snart. Grannarna lyssnar på our last summer från mamma mia soundtracket. Sommaren 08 var verkligen något i hästlängder, och jag ser inte varför inte sommaren 09 skulle toppa? Jag är nöjd med livet i alla fall.

Även om det inte blir som man vill, aldrig är perfekt eller ibland ens okej, jag har smått känslan av att ha varit grundlurad ett bra tag, men den ignorerar vi. även om det faktiskt brukar vara så som jag känner från början. Men om inte livet bara blir sådär fantastiskt som man vill att det ska vara så får man väl själv se till att göra det lite mer fantastiskt! Imorgon, så ska jag jobba 8 timmar vid ett stekbord i stekande värme, men det är 24 timmar på ett dygn och då får jag göra resten lite roligare. Ska även försöka göra jobbtiden lite extra sådär. det måste man om man ska jobba som jag, nonstop i 8 dagar. Men sen: en veckas hårt slit och därefter en välförtjänt veckas semester och lägertid. Komma bort från all skit och göra skillnad för en gångs skull, jag längtar! Nu spelas lay all your love on me, så jag med risken att om jag stannar bli bitter, går och lägger mig!

och just det ja: jag är hemma hos mamma! vi har käkat jordgubbar och pizza och mått bra och orkar inte cykla hem. Se ännu en ljuspunkt på tillvaron; snälla föräldrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0