bonjour mes amis

Idag är det en grå dag i karlstad, men som vi vet så kommer solen skina imorgon :) Så vi skiter i regner för idag och drömmer oss bort istället.

Det ska jag göra på unibiblio idag igen. Grupparbetet har en alldeles för läskig deadline så det ska arbetas här! Men jag har en annan sak jag vill dela med er. Jag funderar på om jag ska åka till Nice i sommar: en språkkurs, med CSN pengar så får jag blanda nytta med nöje. Allt beror på hur jag kommer jobba under juni juli augusti. Kan ni tänka er att spendera några veckor på franska rivieran. Underbart säger jag och något man kan drömma sig till.
Men idag är det ju som sagt måndag och unibiblio väntar och det är ganska grått och trist. Men man klarar sig ändå. Google och lite bilder så är man där. Annars kikar jag bara in på barcelonabloggen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0