what a day!

efter att ha klarat  (?) tentan så bestämde jag mig för att dra och gratulera mig själv. det blev alltså en tripp till IKEA och köpandet av en termos :D Den är blå och fin och perfekt för framtida pluggtider på uni. Me like, och me like mindre kaffepengar!

har också köpt mig min första planta i mitt hem och den är vit och fin och heter kalle just nu. Man ska döpa sina växter för då kan man prata med dem, eller ja han. så växer han och blir bättre och större.

Gratulerade mig själv med att köpa mig tofflor också, men de blev gratis då jag hade lite värdecheckar som kunde användas. Och de är varma sköna och jag njuter.

Bra måndag helt enkelt och grattis till mig själv än en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0