inte jag....sånt händer inte mig

Fan vad fantastisk jag är! egoboost som tusan, jag är klar med mitt första PM på universitetet, och fy fan vad bra det blev! Jag är så stolt över mig själv, och med all rätt. Jag vet att jag är så superbra som jag kan vara när jag skriver och blandar ord som normativitet, legitimt, totalitär stat och suveränitet som om de vore de mest vanliga orden man använder. Dessutom så var det diskussion idag och jag rockade, tillsammans med många  andra, fett enligt mitt tycke. Jag trivs i akedemikernas finrum - i alla fall för ett tag. För jag rider på vågen.


såhär glad är jag!

Nu gäller det, en vecka kvar innan min första tenta så då får jag se till att plugga. Ska bli klar med boken imorgon, så jag får försöka att sätta mig och läsa. kaffekannan kokar och livet ska se sig bra ut.

Igår så fick jag världens, vad ska man kalla det, diss..? det slog mig så plötsligt. Men ja vad ska man säga, även om allt är slut så går livet vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0