Machiavelli, Rousseau och jag.... + en penelope

Skriver lite på mitt PM som är i full rulle. Framsidan är fantastisk och förhoppningsvis kommer det snart också finnas ett innehåll. Men det är svårt att veta vad som är bra och inte nu när man är inne i osäkerhetens dunkel ch det är det första PM som ska skrivas på universitetsnivå liksom. vet inte hur mycket formalia och så det ska vara, men jag går på idén att hellre för mycket så jag får ta bort än att jag ska ta för lite och organisera om hela arbetet.

Men sen ärligt talat Machiavelli och Rousseau.. hur kul låter det på en skala i sig? Men bra musik på och morot i form av godispåse så ska det gå så bra så. Bara det att det inte är lätt att koncentrera sig när penelope är på skärmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0