måndag

jag gjorde en blunder idag, bokstavligt talat. Somnade om när mobilen pep och vaknade kvart över tio, precis lagom till när dagens föreläsning skulle börja. Trevligt sa jag till mig själv och hastigt fick jag skicka iväg ett sms och fråga om någon kunde ta anteckningar åt mig. Läste ändå lite ur politisk historia så jag är rätt säker ändå.. ska läsa lite till så inte dagen går till spillo.

Annars så idag har jag andra sysslor att göra. Jag ska tvätta, (ÄNTLIGEN) och laga lite mat. Städa undan i rummet och skapa en bra studiemiljö. That's my homework. Så dags att sätta igång då kanske.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nej, men vilket överaskning... ;D

2009-09-28 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0