tjockismagnus

jag känner mig rätt fet och slapp just nu. Och det påverkar allt från självförtroende till livsglädje och att ens orka upp ur sängen. Det har, kan jag erkänna, blivit för mycket av det goda nu i sommar och det har fortsatt den senaste tiden också här i Karlstad.

Därför så vill jag, med nyfunnen beslutsamhet, börja träna. Typ på Friskis eller något annat billigt och faktiskt bli smalare mer tränad och få större ork till resten av livet därefter. Jag är inte nöjd med hur jag ser ut just nu, inte alls faktiskt. Och jag kan lura mig själv att tro att sexpacket kommer en morgon när jag vaknar upp... det kan det i och för sig göra, men då krävs det att jag arbetar.

Så nu är det två veckor till av slappt slafsande beteende, i början av oktober, när csn ger mig lite pengar, då ska jag börja träna. För jag tror att om jag lägger dem pengarna jag lagt på chips, dricka och godis (och annat osunt) på ett träningskort så kommer det gå ihop.

tjockismagnus, försvinn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0