att fira med ett glas vin

att tisdagen är avklarad, det tycker jag låter som en helt okej idé. Veckans längsta och tråkigaste dag är nu avklarad, med mycket hjälp av goda vänner och den underbara solen! Våren kommer med stormsteg och snart vaknar jag upp av att det är gröna löv och tunn jacka  och solglasögon är regel och inte undantag. Håll tummarna nu att det blir så.

Jobbveckan är även den avklarad denna vecka, nu jobbar jag nästa gång söndag, och fokus ligger på microplugg och sedan makroplugg. det ska gå finfint. TENTAN SKA AVKLARAS! Men för att peppa sig själv blir det nog ett glas vin till den nya bok jag började med igår, känner att Kafka och Tolkien får vänta, jag har hittat något annat. Lite så att jag skäms, men vad ska man göra..  :)

take the chance, capture the day, fall in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0