i cirkeln igen.

Så var man tillbaka i karlstad, tillbaka till verkligheten och det känns helt okej, absolut.

Sista dagarna i alicante var rent utav magiska. Och om jag kunde så skulle jag ju ha stannat längre. Men tre veckor var nog för att dels lära känna andra människor, lära känna sig själv lite bättre och skapa minnen som räcker en lång tid framåt. Jag är nöjd, mer än nöjd om jag ska vara ärlig.

Men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. efter att jag laddat upp dessa 300 foton som finns i kameran.

Me gustaria conocerte un poquito mas.

Kommentarer
Postat av: Abdullahihedvig

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-05-13 @ 09:27:15
URL: http://abdullahihedvig.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0