folk och försvar

suttit och slötittat på folk och försvars konferens på kunskapskanalen.. mest för att jag inte hittade fjärrkontrollen men också för att den är otroligt intressant. Och så är det ju så roligt hur man lär sig att snappa upp nya saker efter att man har lärt sig. Jag hade ingen aning om folk och försvar innan den säkerhetspolitiska konferensen vi hade på universitetet men nu finns det ju överallt, man hittar nya infallsvinklar och massor.

här kan du se på partiernas utrikes och säkerhetspolitik efter valet:


Jag tänker nog fortsätta titta, även nu när jag har hittat fjärrkontrollen. Det är sjukt intressant. och nu pratade precis integrationsministern om de säkerhetspolitiska problemen som ett utanförskap för med sig och hur man kan motverka det. mycket inttressant. mycket mycket intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0