i know it isn't right

but i want to tell you that i love you
still

när inte ens kafka kan få en att somna, vet jag inte vad som kan. Här sitter jag i alla fall, mitt i natten och förösker somna, har en av de där tillfällena då man bara inte är trött, vilket är otroligt jobbigt. Jag har en lång dag imorgon och jag behöver verkligen sova. Men ja, det går inte så jag testade att börja att läsa kafka. "slottet" verkar vara helt okej, men oerhört svårsmält litteratur absolut. Får försöka lite till och se om john blund tittar förbi.

jag tror kafka var en bitter man förövrigt..

Kommentarer
Postat av: Leifuna

Nice site, cool background. toni.

2011-05-25 @ 07:32:32
URL: http://leifuna.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0