så kan man lägga tisdagen till handlingarna

med två positiva resultat idag, den ena är att mina böcker har kommit och ska hämtas på kronoparken imorgon.

och den andra är att vi har startat igång kompetensutvecklingsutskottet inom SVIK. Det känns otroligt bra. För jag tror att SVIK har så mycket mer än enbart fest, jag tror att vi kan bli ett ansikte utåt för studierelaterade frågor, att vi kan bli ett bra påverkansforum och ocjkså få möjlighet att själva få en bra komplement till den vanliga utbildningen. Den planerade stockholmsresan är jag otroligt nöjd över att vi kommer kicka igång planeringen till. Jag är en glad ordförande för en glad studentförening idag. Det är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0