att må illa av att vakna..

hela veckan har mitt uppvaknade varit nåt jag inte velat göra. Inte på grund av att jag är morgontröttoch har en varm skön säng, utan för att varje morgon har jag så ont, så ont, i mina bihåler. Bihålsinflammation är inget att leka med, inte alls. Och jag kan villigt erkänna att jag tror mediin är humbug. För inte underlättar min 166 kronors nässpray dunkandet på morgonen.



Det är i och för sig inte bara ett dunkande, utan ögat rinner, är svullet oh näsan är tjock och täppt. Det är inte gudagott att leva just nu.. i alla fall inte att vakna upp. Och min fråga är, hur länge ska det behöva vara såhär.. tills jag får svar så knaprar jag piller och festar bort mina bekymmer.  okej, alkohol kanske inte förbättrar saken, men det är ju fest ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0