kort lite vem man är


Jag heter Magnus,har kallats kakan, mangemang men gillar mest mange

Jag är för tillfället peppad till tusen

Jag är duktig på att skratta ofta och att laga mat. Jag är nog världsbäst på det

Jag tycker inte om sverigedemokrater, oavsett om de är min moster eller någon på gatan

Jag är jättedålig på att ta till mig kritik

Jag läser kurslitteratur

Jag gillar sommaren, barcelona och öl

Jag sjunger oftast högre och falskare än vad jag är medveten om

Jag älskar ina syskonbarn

Jag önskar att människor tar världen på allvar

Jag är inte speciellt bra på att strukturera allt tydligt för andra

Jag pratar mer än gärna om sånt som man inte får prata om

Jag tycker om att fika.

Jag är beroende av kungahuset

Jag har på mig kläder som passar mig

Jag dricker mängder av öl

Jag lyssnar på allt från lugnt till hårdrock beroende på humör

Jag blir arg på trångsynta människor, orättvisa och högerpolitik

Jag är rädd för mörker, blir så deprierad under vintern

Jag kan inte förstå USA:s finanspolitik

Jag är pinsamt dålig på att dansa, men jag gör det ändå

Jag är uppväxt i vänersborg

Jag har två katter och alldeles för lite pengar på kontot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0