a new year.

Året 2011, var förhållandevis bra. Jag började året som vanligt, på en alldeles för pretantiös nyårsfest. Vilket det inte avslutas med i år. Men året har bjudit på en stor varoation. Jag avslutade mitt uppdrag som organisationsutvecklare och fortsatte mina studier. Jag har också börjat ett nytt jobb och lärt känna otroligt många människor. Både i jobbet då jag kom riktigt nära de internationella studenterna, men också i SVIK och på Bunkern.

Året 2011 har gått fort. Fortare än de flesta andra känns det som. Och jag går in i 2012 med en känsla av att det kommer nog gå bra. Jag tror det, jag hoppas det. Nyårslöften ger jag inte iår, jag håller kvar i det jag tog för flera år sen. Man lever bara en gång. Vi får se vad livet för med sig, vid den här tiden, nästa år.

Det hoppas jag för er skull också.
Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0