och kallar mig bakom ryggen för ett svin!

Sen på spåret i fredags har jag lyssnat sönder på Taube. Främst sjuttonde balladen. Den är helt underbart skön att lyssna på. Annars så finns det inte så mycket att berätta.

Min energi är borta, jag vet inte riktigt vart den tog vägen, men luften pyste ur mig och självförtroendet med det.. Jag vet inte men mörkret eller vintern gör mig inte gott. Jag skulle hellre vilja sitta på en strand och lapa sol och smutta på ett glas rödvin. Inte för att det egentligen skulle göra så mycket mer.. jag är fortfarande en tråkig jävel som kommer dö bitter och ensam.. inte ens en varm strand eller hundra vinflaskor skulle göra något åt det.. så känns det i alla fall.

Äsch, snart kommer solen åter och med den en gladare magnus, tills dess får ni stå ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0