jag kunde ana att det fanns en himmel

Ibland blir jag så trött. och speciellt på migsjälv.

Som idag, spenderat hela dagen av att ladda upp för en riktig HarryPotterFörfest* och sedan utgång. Och vi lugnt konstatera att HPF är ett koncept som inte bara sprids utan också är jävligt bra. Men vad gör man efter detta då? Jo man glömmer såklart legget så man inte kan följa med resten ut på krogen och dansa rumpan av sig. Detta gör mig så arg, och irriterad, och det är bara på min egen klumpighet och kortsiktiga tänkande.

Hur som helst.. bättre lycka nästa gång säger jag. Men jag tror jag hittat min sommarsysselsättning i alla fall, och det är bra. Nu ska jag bara bli bättre på att flörta också, så kanske den här sommaren blir så episk som den kan bli.



*HarryPotterFörfest är ett koncept, likt ett dryckesspel där man genom att se en film, med uppenbarliga klisheér, kunna utveckla regler för att när man dricker eller inte dricker. Exempelvis då Harry Potter, där exempelvis det dåliga skådespeleriet, de tydliga sexuella spänningarna eller bara uttalandet av trollformler gör det uppenbart när man dricker och inte dricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0