jag vet att du är värd någonting

Jag har gått en kurs i kroki men det struntar du i, jag får ändå aldrig se dig naken. Jag har staffli och jag har kol och jag har nerver av stålmen du bryr dig inte om den saken. Jag har gått på universitet för att bli en bra poet. Jag har läst Boye Ferlin och Öijer men du tycker jag är platt när jag hyllar varje natt som du finns - du tycker jag är löjlig.

Jag har gått på gym för att få gumpen i trim och jag har cyklat i flera timmar. Käkat massa protein för att bli mer maskulin men ser ändå ut som ett par vandrande pinnar. Jag köpte en Cosmopolitan för när det kommer till kritan ska man bejaka sin feminina sida. Men det sket sig du bara skrattade åt mig när jag försökte mig på att niga.. Jag gick till ett diskotek bara för att jag vet man måste lära sig några tricks. Dansade tango en hel natt bara för att, och däckade nån gång vid sex

Jag gick till ett orakel hon håller med mig om den saken att jag nog måste varva ner. Sen tog hon femtio spänn och bad mig komma igen men jag vill inte mer! Jag har gjort allt jag kan för att vara en duktig man men allt jag gör blir fel och du blir bara ledsen. Så jag sätter mig nog ner för jag orkar inte mer så detta måste få bli den sista versen.

Så jag sätter mig ner för jag orkar inte mer så detta måste få bli den sista versen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0