14 april, 2012

Återigen har det vart lite dött här.
No suprise där inte


Jag håller på att hemtenta för fullt. Jag föröker ha dicplin denhär gången, men det går sådär. jag har fortfarande inte panik, och det undrar jag lite över. Jag borde ha panik. För jag kan det inte. Välfärdsstatens reformering känns så himla brett och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om eller hur jag ska formulera mina tankar. Jag är inte bra på sånthär, jag trodde jag var det men jag är tydligen inte det.

Nåväl, i värsta fall får jag komplettering. I bästa fall ett VG. Jag håller tummarna för ett G.


Annars då? Jo jag håller på att hårdträna inför lund om tre veckor. Jag har blivit så tjock så kostymen passar inte och jag har inte råd att köpa en ny så då får jag helt enkelt satsa gärnet på cardioträning och magövningar. Vi får se hur det kommer gå. Som allt annat antar jag, inte bra. Men va fan, jag försöker. Och nej.. jag är inte bitter. Jag lovar! (inte på riktigt i alla fall)

Uppdatering: Jag har nu skickat in hemtentan. Jag får se om den duger, det är bara att vänta och se. Men jag kände inte att jag hade nåt mer att ge. Så nu tar jag helg, tills imorgon då jag måste ordna med kinesiskan.

Wo bu shi hao de xuesheng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0