29 april, 2012

Efter en ganska så hård vecka av plugg så har jag nu återkommit till ett någorlunda normaltillstånd. Vi får se hur länge det varar. Veckan som kommer blir en spännande vecka på många sätt. Först är det valborg, vilket jag är peppad på till max. Studentfest som kommer bli helt maxad. Sen blir det första maj och då åker jag till skövde. Syrran fyller 30 så känner att jag kankse borde dra dit, oavsett om det blir krångligt och en aning jobbigt.

Men det som blir mest spännande är ju lätt att få åka till Lund på torsdag. Jag har längtat efter SFSFUM i ett år, enda sen jag kollade via nätet hemma förra året så har jag vart peppad på att i tre dagar snacka utbildningspolitik och få en bättre insyn i studentrörelsens kärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0