23 januari, 2012

idag började vårterminen. Nu är jag inne på det sista året. 60 HP och sen har jag en kandidat. Fantastiskt och spännande. Det är så skönt att vara tillbaka till sitt rätta element. Statsvetenskap B känns som en bra vår.

Sen startade jag också kinesiskan idag. En introduktionskurs förvisso, men det känns väldigt spännande. Ett steg i tagen och mitt mål till våren är att i alla fall förstå det en del. En liten del, men en början. Känns galet,  men ja, men det ska det göra. Det är visst det kinesiska nyåret nu, eller vårfestival. Hur som helst vet jag hur man säger gott nytt år på kinesiska. typ..

En rolig vår. Med mycket studier, och mycket annat. Men om det är roligt så... jag hoppas bara jag känner det sen i början av mars, då det tillhör vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0