3 september, 2012

Stockholm och SFSstyrelsemöte är vad som pågått hela helgen. Kan lungt säga att jag trivs som fisken i vattnet, och politik, speciellt studentpolitik är något som får mig att komma igång lite. Om jag hade haft tid eller snarare orken så hade jag bloggat lite mer om bostadssituationen för studenter och bristen på engagemang att se detta som ett problem, men just nu säger jag bara kort och gott att det som händer är för lite, och för sent. Och om jag kunde skulle jag säga bete er till hela utbildningsdepartementet.
 
Annars så är det roligt, engagerande och peppande att vara där och jag hoppas jag kan visa för mig sjävl och andra att detta är vad som är vikitgt att mitt bidrag kan ge något i slutändan.
 
Annars så, så funkar jag som jag brukar göra. Jag lever i engagemanget och jag trivs i påverkansarbetet. Så som det ska vara.på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0